No tässäpä olis ensimmäinen osa Rantalan perheestä.. Olisi todella kiva jos voisit kommentoida kun olet lukenut tämän (: Pitemmittä puheitta, hyviä lukuhetkiä sinulle (:
1118575.jpg
"Arvatkaas, mitä tytöt?" Äiti sanoi innostuneena. "No kerro kerro kerro, jo!" Melanie huusi jännittyneenä!
"No ei minulla muuta, kuin serkkunne Jenna tulee meille asumaan, koska hänen äitinsä joutuu muuttamaan jonnekkin tuppu kylään töittensä takia ja siellä ei ole koulua joten hän muuttaa meille!"Äiti sanoi entistä enemmän innostuneempana! "Voi miten ihanaa" Maarinakin yhtyi keskusteluun!

1118586.jpg
"Hei sisko, minun on kiire sillä taksi odottaa, mutta olen todella kiitollinen että Jenna saa asua täällä teillä." Jaana sanoi kiireisenä. "No tottakai hän saa asua täällä! Sitä paitsi tytöt olivat innostuneita, kun Jenna tulee tänne asumaan, mutta miten Jenna tähän suhtautui?" Maria kysyi. "Todella hyvin hän on aivan innoissaan, mutta nyt on mentävä nähdään taas, soittele ja kiitos vielä oikein paljon!" Jaana halasia ja lähti.

1118605.jpg
"Hei Jenna kiva, kun muutat meille meillä on ollut tosi ikävä, nähtiin viimeksi ehkä 7 vuotta sitten oltiin ihan pikku penskoja vielä silloin!" Maarina sanoi iloisena. "Niin onhan siitä aikaa, kun nähtiin viimeksi mutta minä olen vieläkin jännittynyt on outoa muuttaa tänne hälinän keskelle, kun olet asunut äidin kanssa maalla koko ikäni pienessä talossa ja te asutte kuin kuninkaalliset suuressa kaksikerroksisessa talossanne, jonka pihassa on iso uima-allas ja niin edes päin, mutta tules Maarina tänne niin halataan!" Jenna sanoi täristen jännityksestä. "Älähän liioittele Jenna ei me nyt mitään kuninkaallisia sentään olla, muuten entä ystäväsi eikö sinulle tule ikävä heitä?" Melanie kysyi hieman kauempaa.. "No ei siellä minulla kummempia ystäviä ollut, mutta ettekö te aijo esitellä taloa minulle?" Jenna kysyi, hieman hätääntyneenä ja salaillen jotain..
"Toki mennään jo" Kaksoset sanoivat yhteen ääneen..

1118579.jpg
"No, tässä se on se uima-allas jonka näit viimeksi kun olit meillä" Melanie sanoi esitellen samalla, uutta liukumäkeä. "Tässä se tosiaan on, kaikki täällä on muuttunut. Olen todella kiitollinen Melanie sinulle siitä, että esittelet minulle taloa, mutta kuka tuo komistus tuolla liukumäen takana on?"

1118595.jpg
"Ai hänkö? Hän on koko kaupungin suosituin poika Tuomas kuinka niin?" Melanie sanoi haukotellen ja kyllästyneenä. "Hän on tosi komea, mitä hän täällä tekee oletteko yhessä?" Jenna sanoi innostuneena nähdessään uuden asukkaan täältä päin. "No ei todellakaan olla yhessä, katsos hän on äidin parhaan kaverin poika ja hän tulee tänne joka maanantai, keskiviikko ja perjantai joskus myös sunnuntaina, kun se äitin kaveri Kirsi tulee tänne hierottavaks." Melanie sanoi kiihtyneenä! "Ahaa, joo mutta kenes kanssa hän on yhessä?" Jenna kysyi kauhistuneena. "Ai etkö sinä tiedä, hän on.."

1118571.jpg
"Lanan kanssa yhessä, oijoi siinä paha missä mainitaan, hän tulee." Melanie sanoi, samalla kun alkoi kävellä sisälle päin. "Mitä pahaa hänessä muka on? "Ihan kivan näköinen tyttö" Jenna sanoi kysyvällä äänellä. "Ei mitään muuta, kun hän vihaa kaikkia, kaikki vihaa häntä hän on kaupungin, nätein, suosituin ja rikkain tyttö lellikki." Melanie sanoi ja sulki oven..

1118593.jpg
"Hei muru, tules tänne" Lana sanoi nähdessään, Tuomaksen! "Hei Lana, kiva kun tulit katsos äidillä olikin minulle asiaa samalla myös sinulle jotain.." Tuomas sanoi samalla näyttäen tietä sisälle..

1118626.jpg
"No niin nyt minun on aika sanoa eräs asia, sillä muuten missä Lana on?" Maria kysyi. "Hän on vessassa voin sanoa asian hänelle, kun hän palaa" Tuomas sanoi puolustellen Lanaa.. "No kuitenkin Tuomas jää meille asumaan sen aikaa kunnes hänen äitinsä palaa selkähieronta leiriltä, hän opettelee siellä itse hieromaan, joten Tuomas, Lana saa käydä täällä joka päivä ja olla myös yötä, mutta kamalaa meteliä ei saa pitää ja koulussa on käytävä. Äitisi sanoi, että minulta on oltava lupa että Lanakin saa olla täällä ja minä hyväksyn sen.." Maria sanoi rauhoittuneempana..

1118587.jpg
"Hei sinä olet varmaankin Lana?" Jenna aloitti, yrittäen pitää välit hyvänä Lanaan. "Joo Lanahan minä, mutta sinä varmaan Jenna joka haluaa mun poikaystävän omakseen tajuathan, että minä ja Tuomas ollaan ikuisesti yhessä ja vaikka sä asutkin täällä, joudut kestämään sen kylmän totuuden, että Tuomas on ikuisesti mun ja nyt mä lähen tollasen mielistelevän teinin läheltä pois heippa!" Lana sanoi samalla  esittäen isompaa ja kovempaa.. "Okei toi on vaikee tapaus" Jenna jäi miettimään itsekseen Lanan häivyttyä..

1118563.jpg
"Ai mitä sanoitkaan Jaana?" "Aa joo nyt ymmärsin selvä tuo saa lapset hyppäämään kattoon asti, selvä heihei!" Maria puhui Jaanan kanssa..

1118584.jpg
"Lapset tulkaas kaikki tänne äkkiä!" Äiti huusi kovalla äänellään.. "No?" Sanoimme yhteen ääneen katsoen äitiä. "Sain puhelin soiton Jennan äidiltä ja minulla on teille kaikille suuri yllätys.."


Mikä onkaan tämä yllätys, onko tämä yllätys kaikkien mielestä hyvä vai todella huono? Miten tyttöjen käy, kun tuomas asuu heillä ja Lana on heillä ehkä viikkojakin yötä? Tapahtuuko Jennan ja Tuomaksen välille jotain? Näihin saat vastaukset kun jäät seuraamaan tätä uutta Tarinaa Rantalan perheestä.. Muuten laitathan kommenttia, jos on omia tarinoita, niin anna ihmeessä linkkiä voisin käydä lukaseen ne ja kommentoimassa (: Kiitos kuitenkin jos luit tän, ja kommentoida tosiaan saa (: Muute voisitko sanoo samalla, aijotko jäädä seuraamaan (: <33